091005 -Typiskt Måndagar...

imorse vaknade jag och tänkte:
vad ljust det är! varför ringer inte väckar klockan?

Jag låg ett par minuter till och funderade och försökte tänka ut varför den där himla väckar klockan inte ringer!! Jag var själv hemma så det var ingen som kunde komma och väcka mig. till slut gick jag upp ur sängen.
Klockan visade 08.00!!!!! och jag börjar skolan 08.20!!!!!!!! Jag fick panik och sprang runt i hela lägenhelten, helt rastlös medans byxorna var havvägs på och mackan i munnen. 08.05 gick jag ut och tog ut min cykel ur cykel stället, och det som var det värsta var att jag fick ta mammas cykel som jag inte alls kan handskas med.
08.15 var jag på plats frisk och hel och 08.20 började lektionen.

det var min måndagsmorgon det.
Har ni haft en bra start på veckan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0